«Моя сім’я – моє багатство»


 ЗЗСО №22 з профільним навчанням  імені М. М. Крупченка  з 07.04.2020 по 15.05.2020 року включно проводить загальношкільний конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

У  проєкті беруть участь учні 1-4 та 5-11 класів закладу. Діти користуються допомогою батьків, старших членів родини, класних керівників.
До 15 травня включно на електронну адресу: krm_school_22@ukr.net. З позначкою «Моя сім’я» надсилаються відео-презентації із зазначенням номінації, класу та ПІБ учасника (обов’язково);
16 травня журі визначає переможців конкурсу.
17 травня автори найкращих робіт за спонсорської підтримки отримають подарунок – «Піца в сім’ю».
На конкурс подаються конвертовані відео-презентації (для полегшення їх подальшого викладання на шкільних сторінках Фейсбук);
 Кількість слайдів до 15 або загальна тривалість відео 3 хвилини;
 Один проєкт від сім’ї.
·       «Роде мій – моє коріння»
Підтеми: «Історія моєї родини», розповідь про сім’ю від найдавнішого її пращура, про якого збереглися відомості в родині, дата його народження, якщо вона відома;
                «Яскрава зірка», розповідь про найвидатнішу людину в сім’ї, що прославила її,  чи принесла відомість;
                 «Сімейна реліквія», розповідь про старовинну річ, яка зберігається у сім’ї не одне покоління, передається від найстарших членів по чоловічій, чи жіночій лінії (нагороди, предмети побуту, прикраси, картини, музичні інструменти, тощо)
                 «Сімейна професія», професія, яку опанувало та вдало займається два, чи більше поколінь та така, до якої ви теж, можливо, маєте хист;
                 «Легенда моєї родини», історія про одного або декількох членів родини, що передається не одне покоління, яка можливо втратила свій первинний вигляд та набула ознак казки, чи легенди;
 
·       «Хобі, що нас об’єднує». Захоплення моєї родини, розповідь про улюблену справу, якою разом займаються члени вашої родини у вільний час;
Підтеми: «Подорож», подорожування разом та місця, які ви вже відвідали та які хочете ще відвідати. Що незвичайного вам вже довелося побачити? Що саме у подорожі приваблює вас (новизна відчуттів, зміна оточуючого середовища, можливість відвідати нові місця саме з родиною;
                «Мисливство», хто був першим мисливцем у вашій родині, чому саме це хобі подобається вам? Скільки мисливців у вашій родині? Опишіть мисливські угіддя нашого краю, де вам вже довелося побувати;
                «Рибальство», опишіть водойми, наявні у вашому краї. Яка риба там водиться? Хто займається цією справою у вашій родині? Які пристрої треба використовувати, щоб її піймати? Коли можна, чи не можна ловити рибу? Яку найбільшу рибу ви упіймали у своєму житті?
                «Колекціонування», що саме колекціонують у вашій сім’ї, з якого часу, хто запровадив цю традицію (марки, монети, старовинні книжки, фарфорові статуетки, фантики, будь що);
                «Кулінарія», улюблена страва, чи страви, вашої родини. Старовинний рецепт приготування особливих святкових страв, випікання пасок, що зберігається саме у вашій родині. Хто його запровадив першим та що індивідуального саме у цьому рецепті?;
                «Бджільництво». Хто був перешим пасічником у вашій родині? Де треба утримувати бджіл взимку і влітку? Як доглядати за бджолами? Як зробити, щоб мед був якісний? Як його качати? Які бувають види меду? Як на базарі вибрати гарний мед?

·       «Свята та традиції моєї сім’ї». У номінації можуть бути представлені розповіді про традиції святкування різноманітних календарних та сімейних свят, обрядів. (Різдво, Хрещення, Вербна Неділя, Великдень, Зелена Неділя, Маковий Спас, Покрова; День народження, весілля, родильний обряд);

·       «Щасливі разом». «Смайл-фото» - найвеселіші, емоційні фото, зроблені підчас вихідних, відпочинку.

Чекаємо на ваші роботи,
Бажаємо успіхів!
 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога